Rumah Berbentuk Cengkerang

 Hollow :)
rumah berbentuk cengkerang ? hmmm . . . bunyi mcm unik je kan . apenyew ??? okayh wana ade cari2 pasal rumah ni , tetibe jeh terjumpe pasal rumah cengkerang ni , mybe ade yg dah tahu kan , tapi pade sape2 yg tak tahu lg pasal keunikan rumah berbentuk cengkerang ni , wana nak share kayh . cantik sngat , hati ni klau boleh nak saje kan rumah mcm ni , tp mcm mane , mesti mahal kan , huhuhu , kat malaysia ni tak tahu lah wujud tak lg rumah mcm ni . jum kite tengok2 ape yg unik dlm rumah berbentuk cengkerag ni :)


ni plan rumah berbentuk cenkerang

keadaan rumah berbentuk cengkerang pd waktu siang


keadaan dapur simple tp unik

ruang tamu , cantik kan :)
keadaan rumah cengkerang pada waktu malam


haaa ! macam mana ? cantik kan ? kalau lah ade rumah or hotel macam ni kat malaysia ni , mesti seronok and ramai pengunjung kan, sebab unik kot :) heeeee .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan