aktiviti baru





assalamualaikum semua , hari ni nak cerita tentang aktiviti baru wana masa cuti semester ni ,sekarang wana sedang kerja dekat butik avon MITC , melaka . bosan la duduk rumah tak ada buat apa-apa , kalau kerja boleh isi masa lapang kan .

3 ulasan:

  1. alah..kat melaka ke..kalau kat selangor, boleh datang lawat dia..hehehe

    BalasPadam
  2. Happy working....Memang seronok kalau cuti2 melaka...

    BalasPadam
  3. hi semua..
    i terjumpa satu blog yang baru usianya 3 hari..
    tapi komen dalam tu wow!!!
    trafik dia pun i rasa membanggakan bagi blog yang baru di buka 3 hari...
    elok u all pergi tengok : http://astanakandis.blogspot.com/

    i buat blog sendiri kenapa tak jadi macam tu ye?
    dah macam2 i buat untuk blog i..
    maybe i tak ada bakat dalam penulisan..

    BalasPadam