Bracelets Colourful

 

assalamualaikum & Hello

wana nak cerita tentang bracelets ni , wana nak bracelets macam ni , wana nak banyak - banyak sebab nak bagi kat semua kawan - kawan . tapi tak jumpa lagi laa , selalu nampak yang corak - corak taknak laa , tapi cantik kan warna biru muda tu , sweet sweet je warna dia , pink pun cantik jugak . alaaa nak semua , nak cari laa sampai jumpa . nanti mesti korang salah seorang kawan yang dapat pakai bracelets ni dari wana , hee sukanya :)

2 ulasan: